Lords Of Chaos

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Professor Putricide

Insták > ICC

Professor Putricide

A fight három fázisból áll és a boss rendelkezik Enrage Timerrel is, szóval időre futunk. Az első két fázisban az egyik off tank beiszik valami löttyöt, amit az őrült professzor elhagy és ettől abominationné válik, így kell a két fázist végigtolnia, az abo különleges képességeivel mentenie kell a raidet. Nagyon fontos eleme a harcnak az abo, felelősségteljes poszt ha azt kell irányítani.

Ezen kívül vannak addok is, két félék, a szokásos takony-lények (ooze), meg valami gázfelhő, akiket az abo segítségével mihamarabb le kell ölni.

De lássuk a különböző képességeit!



Putricide az első két fázisban a saját maga mixelte löttyökkel bombázza a raidet.



   fázis, 100%-80%:
   Slime Puddle: Lepakol a földre egy zöld trutyit tócsát ami minden benne álló embert 4400-4600 közötti damage-val sebez másodpercenként. Tessék kiállni belőle a takarító személyzet egy abo formájában majd felnyalja!
   Unstable Experiment: Ezzel a képességgel idézi az addokat. 1 másodperccel az add megérkezése előtt használja el, kétféle eredménye lehet, vagy a narancs színű Gázfelhő érkezik, vagy a zöld Takonylény.
   Tear Gas: A fázis végén tolja el. Mindenki cselekvésképtelenné válik, de cserébe nem is sebződik, ez igaz az abo bőrbe bújt játékosra is!

2. fázis, 80%-35%:

Putricide minden képességét használja, amit az első fázisban plusz még az alábbi kettőt:

   Chocking Gas: Megsorozza a raidet egy csomó narancs színű fiolával. Ezek sebeznek is 6300-6600 között, de ami igazán undorító, hogy 75%-kal csökkentik a chance to hitet. Ahova leesnek ott 20 másodperc múlva felrobbannak és a környezetében állókat (10 yard) durván sebzi (19500-20500), plusz mindenkire rányomja ezt a debuffot. Értelemszerűen húzzunk el mellőle.
   Malleable Goo: Ez is egyfajta kémcső. Egyenes vonalban elhajítja egy random emberkére, de a fiola lassan repül, simán el lehet – és el is kell – mászni előle. Ha beér pukkan egy 15000 körülit, ami persze nem jó, de még nem baj, ám akit elkap, arra rak egy 200% cast time növelő debuffot.



3. fázis, 35% alatt:

A Tag(Boss) agya elborul (soft enrage), ami miatt minden potit bezabál, amit eddig kotyvasztott. Nos nem tesznek jót neki, furcsán megváltozik a felépítése, és bár sose volt igazán jóképű, most már simán elmehetne akretén.hu kevésbé foglalkoztatott bébiszitterek rovatába.

Tankok szépen beállnak pozícióba, az eddig abo formában ökörködő is. Jön a szopóroller! A képességei közül megmarad takony tócsa, de ezentúl már nem kell szednie senkinek, és a második fázis mindkét képessége! Oozek már nem jönnek, viszont helyettük a következő két mókás képességet szerzi be:

   Mutated Strength: Putricide sebzése és attack speedje megnő a kétszeresére. Kínos.
   Mutated Plague: A tank kapja. Debuff cucc, és egyre durvában stackel fel, egyre nagyobbat sebez a raiden, ha leesik a tankról, vagy bárki belehal a sebzésébe a boss healelődik 500000 életpontot. Az sok. Kerüljük el! A lényeg, hogy a tankok rotálva vegyék fel, ne engedjék, hogy leessen, de azt se, hogy túl sok halmozódjon fel. Négy stack után kell tankot cserélni, a debuff minden töltete 1 percig ketyeg a tankon. Ne engedjük leesni!

Az egyik offtank a csata elejétől odarongyol Putricide kis labor asztalkájához és a drink me! feliratú potit benyakalja. Ettől egy idióta formájú abominatiönné válik, ami valójában egy debuff, le lehet decurseölni, de nem szabad, mert elbukjuk a fightot!

Az abo ooze energiával működik, amit a boss által elhajigált takonytócsák felzabálásából szerez be. Ez jól jön, mert a takonytócsák használhatatlanok a raid számára, viszont sebeznék őket, szóval az abot irányító játékos feladata, hogy feltakarítsa őket. Az így nyert energiát az addok lassítására kell elhasználnia.

Azért annyira nem szép a helyzet, mert az abo egy aurával rendelkezik, ami folyton sebzi a raidet, ezt ki kell healelni.

   Mutated Transformation: Folyamatos raid sebzés
   Eat Ooze: Csökkenti a takonytócsa méretét, minden kajálás 4 ooze energyt ad az abonak.
   Regurgitated Ooze: 50 ooze energybe kerül és 50%-kal csökkenti az oozek sebességét. Faja!
   Mutated Slash: Sunder Armor jellegű cucc, 100% fegyver sebzés mellett 5x halmozható 4% armor csökkentő debuff.


Gas Cloud (narancs)

Ez a futkározós add. A lényege, hogy kinéz valakit, akit elkezd követni, és helyből rárak egy dotot (10 stack). Folyamatosan sebzi, és ha utoléri az illetőt, akkor felrobban. A robbanás önmagában semmi, de a debufok számával, amit a dot rak fel, megegyező arányban szorozódik a sebzése (tehát egyre kevesebb, értelemszerűen). A lényeg, hogy ne érjen utol senkit, hanem forduljon fel a vérbe mihamarabb. Ha valami szar van, akkor az Ice Block, a hunter Feign Death, a Vanish, és a paladin bubi eltünteti a dotot a célpontról. N amármost ha valahogy lekerül a dot (lásd egy sorral előbb), vagy leketyeg anélkül, hogy bárkit utolérne a  felhő, akkor új targetet keres a régit békében hagyja. A legtisztább az ha piszok-kurva gyorsan szétkalapáljuk az orcáját



Volatile Ooze (zöld)

Na ez egy jópofa! Takonygombóc, ami kinéz egy random csókát a raidből és lekötözi, majd elkezd felé iszkolni. Ha odaér hozzá jól szétrobban 68000-72000 között sebezve. Azt be kell látni, hogy fájdalmas. A dolog lényege, hogy a sebzés eloszlik ha tömeget ér. Tehát mindenkinek oda kell futni a lekötözött emberhez, gyorsan bekapni az aoe sebzést, ki healelni és újra szétrebbenni. A mókát gazdagíthatja ha  raid megkapja a takonytócsát, vagy ha még él egy narancs gázfelhő és közben az elől kéne menekülni…



A csata:



Első fázis:

A szoba két oldalán jönnek az addok, így a felállás is e szerint váltakozik. Lesz egy narancs tank, ő balra áll fel, lesz egy zöld tank, ő jobbra áll fel és a harmadik tank pedig középen berohanva felveszi az abo potit.

A narancs tank kezdi fightot, zöld add jön elsőre, azt kezelni kell képességeknél leírt módon (lassítás, ráfordulunk, szétkapjuk az arcát). Az abová változott tank szedegeti a takonytócsákat, és lassítja a dögöket, ha tudja üti a bosst.

A dps fókuszol a professzoron, és ha add jön helyből átvált rá. Mindenki átvált. Mikor az első add lement tank csere, átmegyünk a  szoba túloldalára és mehet az aprítás újra.

80% előtt elhasználja a Tear Gas képességet, ettől mindenki megmerevedik és átvált a második fázisba, miközben beszlopál pár potit.

Második fázis:



Meglepően hasonlít az elsőre, csak nehezítve van a két lassító-gyorsító aoe szutyokkal. A Chocking Gas a két kezében levő fiolákból jön, egymás mellé földhöz vágja őket az elegyük egy gáz, ezt kell kezelni.

Egészen 35%-ig meg kell küzdeni az addokkal, a takonytócsákkal, az egész hóbelevanccal ami jó nagy káosznak tűnik így leírva. A határra érve új könnygázt vet be, 10 másodpercig megint tehetetlenek leszünk és megy potizni.



Harmadik fázis :



Na ez az igazán kemény. Az addok eltűnnek, a takonytócsákkal többet nem lehet törődni, a 3 tank kapja a raid sebző debuffot ezt szét kell osztaniuk egymáson. 10 másodpercenként kapnak új stacket, minden stack 1 perc-ig tart. Négy stacknél több ne legyen egy tankon.

Ez egy dps verseny. A stackelő debuff ha lejár vagy valaki belehal gyógyítja a bosst. 3 tankunk van, az első 40 másodperc alatt jut el a 4 debuffig, ekkor átvált a következő tank. Ő is ad 40 másodpercet, de az elsőn már csak 20 másodpercig van a cucc!, tehát a harmadik tanknak már csak két debuff ideje van, ez alatt meg kell halnia a bossnak. 40+40+20, az 100 másodperc, alig több, mint másfél perc.

A bejövő sebzés is egyre durvább, szóval meg kell halnia ennyi idő alatt. Trinketeket, és heroism/bloodlustot ide kel tartalékolni!


Heroic Mode:

Professor, Lich King után a legnehezebb Heroic fight. Normal-ban sem egy lányálom hát még így. Több új dolog fog bejönni a harc alatt amire még jobban kell figyelni mint eddig.

   Unbound Plague: Minden másodpercben egyre növekvő sebzést okoz. A debuff 3 yardos köretben átugrik bárkire. 12-14 másodperc után halálos. 10 másodperc után valakinek oda kell mennie hogy átvegye a debuffot ami ismét egyre növekvő sebzést okoz de a megy tovább a timer. Összesen 1 percig tart tehát 5-6-7 raid tagon keresztül kell passzolgatni.
   Plague Sickness: 1 perces debuff amit akkor kapsz ha lepasszoltad az Unbound Plague-t. +250% dmg az Unbound Plague-től. 1 percig nem kaphatod meg még egyszer, mert belehalsz.
   Ooze Variable: (csak 25ösben) A raid fele megkapja ezt a debuffot. Akiken rajta van csak zöld taknyot tudják őlni.1percig tart.
   Gas Variable: (csak 25ösben) A raid fele megkapja ezt a debuffot. Akiken rajta van csak sárga, gáz mobot tudják ölni. 1percig tart.
   HC módban nincs stun fázisváltáskor hanem egyszerre 2 add jön le.
   Eleinte érdemes 4 tankot használni.(Ha jó a dps elég 3 majd gearesebb állapotban 2).

A fight hasonlóan épül fel mint Normal módban.Szintén 3 fázis van. 100-80%-ig amikor kb nem történik semmi csak püfölöd illetve dps -től függően lejön 1-2 takony. Fázisváltáskor nincs stun, hanem lejön 2 add egyszerre.(80-35%) (Ekkor már a P1 -ben lévő addoknak nem szabad élnie.)A raid fele megkapja az Ooze Variable a másik fele a Gas Variable debuffot.(Egyik zöld másik sárga színű debuff.)A lényeg,hogy azt az addot tudod ölni amilyen debuff van rajtad. Ha zöld akkor zöldet ha narancs akkor narancsot értelemszerűen. Az addok nem halmozódhatnak fel. Hisz gondolj bele nincs stun fázis az alap timer megy tovább leidéz 2 addot a timer már megint megy és lassan jön a következő. Chocking Gas és Malleable Goo egyértelműen itt is káros a szervezetre. Abos tagunknak minden addot kell(!!!) lassítania. Oldja meg. P3 -ra kell tartogatni a BL-t illetve a CD-ket. Érdemes a fight kezdetekor full cd-t nyomni mivel a végére úgy is lejár. P3-ba az idővel versenyzünk.

Ez a felállás azért előnyös, mivel a melee instantba kivált a zöld takonyra és hamarabb meghal. Ha a melee-be találna célpontot magának nem gond,hisz a melee úgy áll,hogy a terem közepe felé dobja el őket, és mivel sokan állnak rajta dps+tank így senki nem hal meg. Ha eldobja a melee-t bárhol legyen az új targetje a félkörből mindenki időbe odaér és a melee is ott lesz közel, hisz bedobta őket középre, és rátud futni a targetre. Illetve ha nem melee-be hanem rangedek közül talál célpontot először magának, akkor a melee mozog az addal, üti - üti és az addal együtt ér a targethez és addigra a ranged dps/heal is odaér. Ha jó a dps, narancs addra meg csak a ranged dps-nek kell ráfordulnia, nekik pedig csak meg kell fordulniuk.

Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz