Alapvető trükkök: A trükköket először sík terepen, vagy kis szintkülömbségeknél, védőfelszerelésben gyakoroljuk! Senki nem lesz elsőre profi! Kitartás emberek! Kissebb szintkülömbségek , mondjuk járdaszegély leküzdése: Alap trükk, a kecskés. Mindenki gyorsan, elsajátíthatja, elvégzése nem igényel különösebb gyakorlatot. Gondolom az első kerék megemelése azért már mindenkinek megy. Akinek nem,annak íme: lényegében fekvőtámaszt kell nyomni a kormányon, annyi külömbséggel, hogy amikor kinyomjuk magunkat, a kormányt tovább rántjuk magunk felé. A kecske lényege, hogy egyszerre mindkét kereket egyzserre emelem. Ezt úgy lehet elérni, hogy a sima kormányemeléstől eltérően a testsúlyomat a kormány fölé helyezem, majd mintha a lábaimmal is fekvőzni akarnék ugyanúgy elrugaszkodom. DE! Nem csak a kezemmel, hanem a lábbammal is kapaszkodom! Ezt úgy teszem meg, hogy miközben ugrom, a lábaimmal ráfeszítek a pedálra. Ez egyébként jön magától. Ha ez már megy léphetsz tovább. A BunnyHop: Látványos, és hatásos trükk, amit azomban sokat kell gyakorolni. Ezzel már nagy(obb) szintkülömbségeket is legyőzhetsz. Ha már megy a hátsó kerék megemelése, nem lesz olyan nehéz dolgod. Itt az a lényeg, hogy először az első, majd a hátsó kereket lendítem a magasba. Ezt úgy érhetem el, hogy a fekvőtámasz mozdulatát megspékelem egy testsúly-hátralendítéssel, amitől az első kerék szépen felemelkedik. Ha már sikerül néhány métert így gurulnod, jöhet a második fázis: a testsúly előre és felfelé történő dobása. Ha mindent jól csináltál, már a levegőben is vagy. Ezt igazándiból nem lehet így jól elmagyarázni, ezért vannak a képek, sőt a videót is megnézhetitek. A Manual: sok gyakorlati haszna nincs, viszont bitangjól néz ki. Bunnyhopp, a második fázist leszámítva. Na, ezt nem tanulod meg egy hét alatt sem. |