Pesterzsébeti Papírgyár iparvágány-kiágazása:
ERDÉRT ipartelep kiágazása:
|
|
Vágott fűrészárú volt a meghatározó
|
|
|
Később kész faházak is érkeztek
|
|
|
Szigetszentmiklós rakodóvágánya:
|
|
A váltó helyén oszlop áll!
|
|
|
Oldalrakodó és raktár is volt!
|
|
|
Gyártelepi emlékezés:
|
|
"Nyugdíjban!"
|
|
|
A vágányhídmérleg
|
|
|
Itt "valami" történhetett!
|
|
|
Az erőmű vágány (maradéka)
|
|
|
Napi 30-40 kocsi szén gurult itt be a gyárba!
|
|
|
|
A rakodóvágány!
|
|
|
Balra a gyáron keresztül Taksonyba ment a vonat!
|
|
|
A személyvonati kiágazás Taksony felé!
|
|
|
Itt is Taksony felé vezetett a pálya!
|
|
|
Taksony felől nézve...
|
|
|
A tököli repülőtéri kiágazás:
|
|
A legnagyobb szovjet katonai repülőtér iparvágányának kiágazása!
(no comment)
|
|
|
Szigetcsépi "lekötő" vágány:
|
|
Először sinmezőket kötöttek le ott bent!
|
|
|
Később ott vágták szét a selejt kocsik nagy részét!
|
|
|
A régi vonalrész egy darabja
Szigetszentmárton-Szigetújfalunál :
|
|
Balra a régi vonal,jobbra a jelenlegi!
|
|
|
Balra a "semmibe"
|
|
|
Az új vonalrésszel, a régiben lévő 60(!?) méteres ívet szüntették meg!
|
|
|
Ez maradt!
|
|
|
Ráckeve állomási tárolóvágány
(helye) és áruraktár:
|
|
Jobbra volt a tárolóvágány!
|
|
|
Sokáig itt tárolták a selejt MVIII motor-, és PXV pótkocsikat!
|
|
|
A lezárt első vágány kiágazása!
Nagy szükség lenne rá!!
|
|
|
Darabárú és poggyászraktár volt!
Hamarosan elbontják!
|
|
|
Folyamatosan bővítjük,nézzen
vissza később!!!