ranti!
Igen az enyém, és a mögötte lévő alig látható darab
is. Az egyébként egy még el sem indított MK-17-es!
Nem ez a helyzet azzal ami "ripityára" lett szétszedve. Azt is
vaterán vettem, de mint mindennél ami használt és
külsőre is rosszul néz ki, erre is igaz volt hogy rossz
vétel! Ezt akkor még nem tudtam. Azért szedtem szét
mert ha meghúztam a légcsavarrögzítő kúpot akkor
megszorult a főtengely, és azért mert mint utólag
kiderült, ami lötyög a motorban, az a hajtótkar,
mégpedig a túlzott kopása miatt! Megvásároltam
mert megfogadtam hogy a másikat nem indítom be,
de legyen egy amit lehet indítgatni járatni! De nem
az igazi, azóta összeraktam, de ha meghúzom szorul,
ha nem húzom meg lelazul a légcsavar.
Indításra éppen ezért vettem ezt:
Indítani kb 3 hete próbáltam, kb 2 másodpercet jár
aztán megáll. Úgy gondolom hogy jó helyen volt az
ellendugattyú, de a tű nem! Beszéltem azóta egy
ismerőssel, szerinte túlságosan kinyitottam a tűt. Az általa vélt
helyes nyitás kb 1 és fél fordulat A kép régi,
és azóta fúrtam egy lukat a tank oldalába, abból jön ki
az üzemanyagcső rövidebb úton, és igazad van, az
üzemanyagcsőnek a csonkkal egy magasságban kell a tankba
mennie, az üzemanyagszintnek pedig egy vonalban kell
lennie a diffúzorral (remélem jól mondom, szóval azzal
ahol a levegőt szippantja). Jaa, és hogy válaszoljak is,
én nem áztattam semmibe sem, ilyen csúnyán érkezett!
Amint látszik is körkörösen, gondolom esztergával lett az
orrából leszedve valamennyi, azért olyan fényes! Nem tudom,
csak tipp, de hogy mi értelme volt?
A fordulat az a beállított fix, így tényleg nem lehet szabályozni
Rc megoldással. Jó lenne ha SRY is nyilatkozna, tudom hogy volt/van
ilyen motorja. Esetleg próbálkozott a fordulatszabályozással is!
gefreiter