Király Gyula:
PROGRAMOZÁS
Q-BASIC NYELVEN
Kezdőknek
TARTALOM
1. lecke - A PROGRAMOKRÓL ÁLTALÁBAN
2. lecke - A Q-BASIC PROGRAMOZÁSI KÖRNYEZETE
3. lecke - A PROGRAM SZERKESZTÉSE
4. lecke - KIÍRATÁSOK
5. lecke - SZÍNEK ALKALMAZÁSA
6. lecke - HANGOK
7. lecke - VÁLTOZÓK HASZNÁLATA
8. lecke - ELÁGAZÁS A PROGRAMBAN
9. lecke - TÖBBSZÖRÖS ELÁGAZÁS - MENÜ
10. lecke - GRAFIKUS LEHETŐSÉGEK
11. lecke - CIKLUSOK-1. SZÁMLÁLÓS CIKLUSOK
12. lecke - CIKLUSOK-2. FOR-NEXT-STEP SZERKEZET
13. lecke - CIKLUSOK-3. TESZTELŐS CIKLUSOK
14. lecke - A VÉLETLEN PROGRAMOZÁSA
15. lecke - EGYSZERŰ JÁTÉKOK
16. lecke - OKTATÓPROGRAM KÉSZÍTÉSE
A GYAKORLÓ FELADATOK MEGOLDÁSAI
A TANULT Q-BASIC UTASÍTÁSOK
MÉG NÉHÁNY, EGYSZERŰ, ÉRDEKES PROGRAM