Metróvonalak külföldön

Bagdad metrótérkép
Bagdadinfo_outline

Nagyobb kép

Bagdadclose
  • Megnyitás: 2008.
  • Hálózat hossza: 24 km
  • Vonalak száma: 2 db
  • Állomások száma: 41 db
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Barcelona metrótérkép
Barcelonainfo_outline

Nagyobb kép

Barcelonaclose
  • Megnyitás: 1924.
  • Hálózat hossza: 144 km
  • Vonalak száma: 11 db
  • Állomások száma: 180 db
  • Utasok száma:évi 412 millió- 2012.
  • Nyomtáv: 1000 mm/1435 mm/1674 mm
  • Forrás: Wikipédia
Berlin metrótérkép
Berlininfo_outline

Nagyobb kép

Berlinclose
  • Megnyitás: 1902.
  • Hálózat hossza: 152 km
  • Vonalak száma: 10 db
  • Állomások száma: 170 db
  • Utasok száma: napi 1.39 millió; 505 millió 2012-ben
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • 80%-ban a föld alatt halad
  • Forrás: Wikipédia
Bécs metrótérkép
Bécsinfo_outline

Nagyobb kép

Bécsclose
  • Megnyitás: 1976.
  • Hálózat hossza: 78 km
  • Vonalak száma: 5 db
  • Állomások száma: 104 db
  • Utasok száma: napi 1.4 milló
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Delhi metrótérkép
Delhiinfo_outline

Nagyobb kép

Delhiclose
  • Megnyitás: 2002.
  • Hálózat hossza: 192 km
  • Vonalak száma: 6 db
  • Állomások száma: 142 db
  • Utasok száma: napi 950000
  • Nyomtáv: 1676 mm/1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Isztambul metrótérkép
Isztambulinfo_outline

Nagyobb kép

Isztambulclose
  • Megnyitás: 1989.
  • Hálózat hossza: 90 km
  • Vonalak száma: 5 db
  • Állomások száma: 70 db
  • Utasok száma: évente 232 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Kairó metrótérkép
Kairóinfo_outline

Nagyobb kép

Kairóclose
  • Megnyitás: 1987.
  • Hálózat hossza: 78 km
  • Vonalak száma: 3 db
  • Állomások száma: 61 db
  • Utasok száma: napi 3.6 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Liszabon metrótérkép
Liszaboninfo_outline

Nagyobb kép

Liszabonclose
  • Megnyitás: 1959.
  • Hálózat hossza: 43 km
  • Vonalak száma: 4 db
  • Állomások száma: 55 db
  • Utasok száma: napi 422000
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
London metrótérkép
Londoninfo_outline

Nagyobb kép

Londonclose
  • Megnyitás: 1863. (gőzüzem)
  • Hálózat hossza: 402 km
  • Vonalak száma: 11 db
  • Állomások száma: 270 db
  • Utasok száma: napi 3.22-66 millió; 1.34 milliárd- 2015./2016.
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Felszini rész: 55%
  • Forrás: Wikipédia
Los Angeles metrótérkép
Los Angelesinfo_outline

Nagyobb kép

Los Angelesclose
  • Megnyitás: 1990.
  • Hálózat hossza: 158 km
  • Vonalak száma: 6 db
  • Állomások száma: 93 db
  • Utasok száma: napi 348000
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Madrid metrótérkép
Madridinfo_outline

Nagyobb kép

Madridclose
  • Megnyitás: 1919.
  • Hálózat hossza: 293 km
  • Vonalak száma: 13 db
  • Állomások száma: 301 db
  • Utasok száma: napi 2.5 millió; 561 millió- 2014.
  • Nyomtáv: 1435/1445 mm
  • Forrás: Wikipédia
Moszkva metrótérkép
Moszkvainfo_outline

Nagyobb kép

Moszkvaclose
  • Megnyitás: 1935.
  • Hálózat hossza: 333 km
  • Vonalak száma: 12 db
  • Állomások száma: 200 db
  • Utasok száma: napi 7-9 milló
  • Nyomtáv: 1520 mm
  • Forrás: Wikipédia
New York metrótérkép
New Yorkinfo_outline

Nagyobb kép

New Yorkclose
  • Megnyitás: 1904.
  • Hálózat hossza: 373 km
  • Vonalak száma: 26 db
  • Állomások száma: 468 db
  • Utasok száma: napi 4.32 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Párizs metrótérkép
Párizsinfo_outline

Nagyobb kép

Párizsclose
  • Megnyitás: 1900.
  • Hálózat hossza: 214 km
  • Vonalak száma: 14(+2) db
  • Állomások száma: 297 db
  • Utasok száma: napi 4.21 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Főleg a föld alatt halad
  • Forrás: Wikipédia
Peking metrótérkép
Pekinginfo_outline

Nagyobb kép

Pekingclose
  • Megnyitás: 1969.
  • Hálózat hossza: 554 km
  • Vonalak száma: 18 db
  • Állomások száma: 334 db
  • Utasok száma: napi 7.56 milló
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
 Prága metrótérkép
Prágainfo_outline

Nagyobb kép

Prágaclose
  • Megnyitás: 1974.
  • Hálózat hossza: 65 km
  • Vonalak száma: 3 db
  • Állomások száma: 61 db
  • Utasok száma: napi 1.47 milló
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Róma metrótérkép
Rómainfo_outline

Nagyobb kép

Rómaclose
  • Megnyitás: 1955.
  • Hálózat hossza: 60 km
  • Vonalak száma: 3 db
  • Állomások száma: 74 db
  • Utasok száma: napi 906 850
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Főleg a föld alatt halad
  • Forrás: Wikipédia
San Francisco metrótérkép
San Franciscoinfo_outline

Nagyobb kép

San Franciscoclose
  • Megnyitás: 1972.
  • Hálózat hossza: 172 km
  • Vonalak száma: 6 db
  • Állomások száma: 45 db
  • Utasok száma: napi 423000; 126 millió - 2015.
  • Nyomtáv: 1676 mm
  • Forrás: Wikipédia
Shanghai metrótérkép
Shanghaiinfo_outline

Nagyobb kép

Shanghaiclose
  • Megnyitás: 1993.
  • Hálózat hossza: 548 km
  • Vonalak száma: 14 db
  • Állomások száma: 337 db
  • Utasok száma: napi 8.48 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Stockholm metrótérkép
Stockholminfo_outline

Nagyobb kép

Stockholmclose
  • Megnyitás: 1933.
  • Hálózat hossza: 106 km
  • Vonalak száma: 7 db
  • Állomások száma: 100 db
  • Utasok száma: napi 898000
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Szöul metrótérkép
Szöulinfo_outline

Nagyobb kép

Szöulclose
  • Megnyitás: 1974.
  • Hálózat hossza: 332 km
  • Vonalak száma: 18 db
  • Állomások száma: 645 db
  • Utasok száma: napi 9.8 millió
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Teherán metrótérkép
Teheráninfo_outline

Nagyobb kép

Teheránclose
  • Megnyitás: 2000.
  • Hálózat hossza: 178 km
  • Vonalak száma: 5 db
  • Állomások száma: 103 db
  • Utasok száma: 670 millió- 2015.
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Tokió metrótérkép
Tokióinfo_outline

Nagyobb kép

Tokióclose
  • Megnyitás: 1927.
  • Hálózat hossza: 195 km
  • Vonalak száma: 9 db
  • Állomások száma: 179 db
  • Utasok száma: napi 6.3 milló
  • Nyomtáv: 1067mm/1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
Washington metrótérkép
Washingtoninfo_outline

Nagyobb kép

Washingtonclose
  • Megnyitás: 1976.
  • Hálózat hossza: 188 km
  • Vonalak száma: 6 db
  • Állomások száma: 91 db
  • Utasok száma: napi 836800
  • Nyomtáv: 1435 mm
  • Forrás: Wikipédia
arrow_upward Ugrás az oldal tetejére
update Az oldal utolsó frissítése: