Motorvonatok
Árpád sínautóbuszinfo_outline
Nagyobb kép
Aamot, Árpád sínautóbuszclose
- Gyártó: Ganz
- Gyártásban: 1934-1940
- Teljesítmény: 220 LE(160 kW)
- Hossz: 22000 mm
- Szolgálati tömeg: 31 t
- Ülőhelyek száma: 64 + 8 pótülés
- Forrás: Wikipédia
- Kép: Sör és Sín, 2013.09.01., Vasúttörténeti Park
Hargita motorvonatinfo_outline
Nagyobb kép
Cbmot, Hargita motorvonatclose
- Gyártó: Ganz
- Gyártásban: 1944 1948 1950 1955
- Ütközők közötti hossz: 27500 mm
- Szolgálati tömeg: 53 t
- Teljesítmény: 331 kW
- Forrás: Wikipédia
- Kép: Sör és Sín, 2013.09.01., Vasúttörténeti Park
Bzmot dízel motorvonatinfo_outline
Nagyobb kép
Bzmot dízel motorvonatclose
- Gyártó: Tatra, Studenka (Csehszlovákia)
- Gyártásban: 1977–1986
- Teljesítmény: 141,2 kW / 190 LE
- Ütközők közötti hossz: 13 970 mm
- Szolgálati tömeg: 19 t
- Ülőhelyek száma: 44
- A képen a korszerűsített, "interpici" változat
- Kép: Sör és Sín, Békéscsaba, 2016.04.18.
- Forrás: Wikipédia
Bpmot dízel motorvonat ("Usgyi")info_outline
Nagyobb kép
Bpmot dízel motorvonat ("Usgyi")close
- Gyártó: Metrovagonmas (Orosz o.)
- Gyártásban: 2002–2004
- Teljesítmény: 2×315 kW
- Kapcsolókészülékek közötti hossz:45 820 mm
- Szolgálati tömeg: 80,5 t
- Ülőhelyek száma: 132
- Kép: Sör és Sín, Békéscsaba, 2016.04.18.
- Forrás: Wikipédia
Desiro dízel motorvonatinfo_outline
Nagyobb kép
Desiro dízel motorvonatclose
- Gyártó: Siemens
- Gyártásban: 2003-2006
- Engedélyezett max. sebesség: 120 km/h
- Ütközők közötti hossz: 41700 mm
- Szolgálati tömeg: 70.4 t
- Teljesítmény: 2 × 315 kW
- Ülőhelyek száma: 12+98(+13)
- Forrás: Wikipédia
- Kép: Sör és Sín, 2017.04.01.
Flirt villamos motorvonatinfo_outline
Nagyobb kép
Flirt villamos motorvonatclose
- Gyártó: Stadler Rail, Bussnang
- Gyártásban:2006-2015
- Engedélyezett legnagyobb sebesség: 80 km/h
- Ütközők közötti hossz: 12290 mm
- Szolgálati tömeg: 124 t
- Legkisebb pályaívsugár: 150 m
- Teljesítmény: 2000 kW
- Forrás: Wikipédia
- Kép: Sör és Sín, 2015.01.16., Déli pu.
Ezüstnyíl-expresszinfo_outline
Nagyobb kép
Kádár-vonat, Ezüstnyíl-expresszclose
- Kormányzati motorvonat
- Kádár János nem szeretett repülővel utazni
- Rába és Ganz gyárak közösen készítették
- 1968-ban helyezték először forgalomba
- Több hálókabin, zuhanyzó, tárgyaló,
ebédlő, konyha, rádiós szoba.
- Hangszigetelt, légkondicionáló berendezés.
- Forrás: www.vonatmagazin.hu
- Kép: Sör és Sín, 2013.09.01., Vasúttörténeti Park