Gyorsvasúti tervek
"Ötös metró"
Első ütem:
- A csepeli és a ráckevei hév összekötése a felszínen
- Boráros tér utáni a felszín alatt közlekedne a Kálvin téren át az Asoriáig
- Lehetőség a kiskunhalasi vasútvonal bekapcsolására
- Felmerült a ráckevei vonal budapesti részének módosítása
- További opció a csepeli vonal meghosszabbítása Szigetszentmiklósig
Második ütem:
- A vonal folytatása az Oktogon, Lehel tér, Margitsziget állomásokkal
- Kolossy térnél kapcsolódás a szentendrei HÉV-hez
- Lehetőség az esztergomi vasútvonal bekapcsolására
Csepeli HÉV
- HÉV helyett villamos közlekedne ("hetes villamos")
- Megszűnne a pesti részen a Duna-parti vonalszakasz
- Közvágóhídnál lenne a déli végállomás
- Északon szerelvények egy része a a 4-6-os villamos, a másik része az 1-es villamos vonalán haladna tovább
Gödöllői HÉV
- Összekötés a kettes metróvonallal
- Változások az állomásoknál:
-áthelyezésre kerülne pl. Sashalom, Rákosfalva
-megszüntetésre kerülne pl. Nagyicce
-új állomás lenne: Körvasútsor
- Rákoskeresztúri szárnyvonal: Akadémia-Újtelep, Kis u., Ferihegyi u., Rákosmente Központ
Szentendrei HÉV
- A vonal északi meghosszabbítása Visegrádig. Az 1920-ed, 1920-as években történtek is gyakorlati lépések a megvalósítás érdekében.
- Bekapcsolás az ötös metróba