Keleti írányú hosszabbításra elképzelések:
-Rákosrendező vasútállomásig
-Erzsébet krt-Nagy Lajos király út kereszteződésig
-Kassai tér-Csáktornya park-Körvasútsor (Marcheggi híd)
Nyugati írányú hosszabbításra elképzelések:
-Vígadó térig
-Budai várig
M1 terv. Forrás: bkk.hu
M2
Eredeti tervek szerint:
-a Déli pu. és a Népstadion között járt volna
-Népstadionnál közös végállomása lett volna a gödöllői HÉV-vel
-szárnyvonal épült volna Kőbánya felé a Liget térig
-Astoriánál nem létesült volna állomás
Felmerült korábban a budagyöngyei leágazás és a kelenföldi meghosszabítás ötlete
Összekötés a gödöllöi HÉV-vel tervbe van véve
M2 terv. Forrás: kozlekedes.org
M3
Az erdeti tervek szerint:
-a déli végállomás a Határ útnál lett volna
-az északi végállomás Káposztásmegyeren lenne
Vissza-visszatérő elképzelés déli írányban a repülőtérig történő meghosszabbítás
M3 tev. Forrás: fenteslent.blog.hu
M4
Az 1970-es években Budafok és Rákospalota között jelölték ki a nyomvonalat
1990-es évek terveiben:
-első lépcső: Kelenföldi pu.-Keleti pu.
-második lépcső: Keleti pu.-Bosnyák tér
-harmadik lépcső: Kelenföldi pu.-Gazdagrét
Lehetséges további írányok:
-keleten Rákospalota felé
-nyugaton Gazdagrét-Budaörs felé
-budafoki leágazás