Just another WordPress weblog

Archive for July, 2006

Utolsó előtti nap

by azember88 on July 12th, 2006

Reggel szokás szerint a full irish breakfast elemeit ettem nagy mennyiségben, szóval teleettem magamat, ezután meg egy hosszú út következtében ellátogattunk a 2tó vidékére ahol iszonyatosna nagyot kirándultunk, meg mókás mendemondáket hallottunk szt. Kevinről sütött a nap jóidő volt, jól éreztem magam…
ezekután busszal vissza Dublinba, ahol már várt ránk a négy csillagos szálloda, a szobánk az ötödiken volt, ahovaa portától egy 10perces út vezetett, még jó hogy apuék bőröndjének az egyik kereke tönkre ment mert így húzta a csíkot a folyosón a padlószőnyegbe, és így ojan volt mint az elveszést meggátló fonal…
Vacsi után, amit az a srác osztott aki körbekalaúolt minket a szállodában, és nálam nem idősebb, és úgy osztotta mint a suliban a menzán… attól fügetlenül jó volt.. naszóval utána elmentünk a belvárosba azon belül is a temple barba szórakozni…

Hazaút

by azember88 on July 10th, 2006

Eccer csak azon vettem észre magam hogy az utazás utolsó napján járok, és a Dublinban elhelyezkedő whisky főző múzeumának a bárjában ülök és iszogatok.. csak egy poárkával de iszogatok, és mellesleg nem kedvelem az alkohol eznen formáját, de így visszagondolva jól esett..Azután a 45 perces szabadidőben rohamtempóban kerestünk anyuékkal vmi pénzköltödét, amit meg is találtunk csak a döntés volt nehéz h mire kölcsünk…
A pénztártól való távozás után az megkezdtük az utunkat vissza a buszhoz ahol a már jól ismert sofőr várt reánk…szerencsére nem mi voltunk az utolsók a csoportból, így maradt idő csemegézni is. Elő is kaptam az előző este beszerzett “narancslevemet”, amiről az első nagyobb korty után kiderűlt h szörp, így szomjamat nem tudtam oltani.. hátigen csak én lehetek oan aki nem olvassael a feliratot az üvegen, hanem csak a színéről ítél.
Szépen lassan megérkeztünk a reptérre ahol a jóbarátomtól a sofőrtől nagy érzékebny búcsút vett a csoport … a csoporttal együtt énisés elindultunk a check in pult felé.
Ámde ez sem volt eccerű, mivel az egyik reptéri manager meg akarta könnyíteni a helyzetünket, hogy új ablakot nyit a csoportnak, de ott az első beszállókártya kiadása után bedöglött a számítógép, így át kellett másznunk egy másikhoz ahol nagynehezen sorra kerültünk, és az övleszedős gatyafogós fémdetektoron való átsétálás után megtámadtam az óriástoblerónét a reptéri boltban.
És a nagy harcok után egy órás várakpzás vette kezdetét, amit nehezen viseltem… végre már a gépen ültünk.. itt esett le, h én nem akarok hazamenni, vagy ha megyek akkor egész írországot a táskámban szeretném tudni… sok sok mennyi az idő kérdés után 30perc késéssel meg is érkeztünk ferihegyre, ahol a mi csomagunk jött le utoljára a futószalagról, és miután magunkhoz ragadtuk a sok cókmókot rohamléptekkel elindultunk haza.
Most itthon rádöbbentem, hogy melegvan, nagyon meleg van.