Search

Meta

Bicikli-Road

szeptember 30th, 2006 by hemm

Tegnap átkerekeztünk erre az eseményre. Volt capoiera bemutató, triálos, dirtös és bmxes bemutató.

A szábbészmánsztör, ahhoz képest, hogy ki nem állhatom a rapet jó volt. Lejött a színpadról és a közönség között mászkálva nyomta a műsort, ami nagyon szimpatikus volt. Közben megéheztünk és elmentünk enni egy hamburgerbárba, majd vissza akartunk érni a Road koncert kezdetére, de késett a dolog fél órát, így még a tűzzsonglőröket is muszáj volt megnézni.

Végre elkezdőtött a Road. Az eleje elég lapos volt, főleg, hogy nem ismertem egy számot sem, de a közepétől felpörögtek az események. Volt pogo is, amihez a végére én is kedvet kaptam volna, de táskákra kellett vigyáznom. Volt 1-2 nagyon bejövős szám is. Például a "Ne mondd" című aminek klipje is van.

megnéz (youtube)
letölt

Tíz után kicsivel lett vége a koncertnek, elindultunk, összefutottunk egy szentesi osztálytárssal, beszélgettünk, és hazakerekeztünk.

Nem rossz ez a Road, na…

Posted in napjaim, muzik | No Comments »

plusz egy

szeptember 27th, 2006 by hemm

El sem tudom hinni, hogy mennyien emlékeztek a születésnapomra, és mennyien kívántak boldog születésnapot. Tavaly körülbelül harmad ennyien voltak. Nagyon jó érzés! Köszönöm mindenkinek. 16 lettem. Jó dolog, csak egy barátnő is elkelne már :)

"Hittem azt is, hogy nem felejtesz el,
És ha kell, segítek rajtad,
Segítesz rajtam, ó, barát a bajban!"

ákos

"Aztán egyszer megint tavasz lesz és reggel és
együtt örültök a csajoddal meg a gyerekkel
hogy ugye jó az élet mégis jól lett kitalálva
zászlók villanypóznán, a teraszok virágba
és ünnep van a szívben, ing tűrve gatyába
mert minden embenek egy, egy ember a barátja…"

30y

Rokkanevem

szeptember 26th, 2006 by hemm

Ismét egy friss klippel jelentkeztem.

Tankcsapda - Rock a nevem
Azóta vagyok oda ezért a számukért amióta meghallgathattam őket élőben Szentesen.
Lehet hogy egyesek szerint kommersz, de szerintem az egyik legjobb magyar rockzenekar.

megnéz

letölt (zip, ~45 Mb)

Posted in muzik | No Comments »

Szokatlan hétfő

szeptember 25th, 2006 by hemm

Szokatlanul vidám hétfői napon estem túl. A 3 beígért dolgozatból csak kettőt írtunk meg, biosz, töri. A kémia csütörtökre halasztódott. A Faustból írt dolgozatom 4-es lett, és kikaptam egy 5-ös németdogát.

Tesin 60-at futottunk a sportpályán, majd visszafelé 3-an eltaláltuk, hogy csúszdázzunk a sportpálya melletti "nagyjátszón". Neki is veselkedtünk a csúszásnak, az ott játszadozó kiskölyköket tisztes távolba üldözve, majd szép sorjában lecsúsztunk, de az előttem csúszó haver már szólt, hogy áll a víz az csúszda aljában, de mind a 3-an, annak rendje és módja szerint belecsúsztunk, ami szép kis foltot eredményezett a rövidgatyán. Úgy somfordáltunk vissza az iskolába mint akik beszartak, nyilvánvalóan azért mert egy kívülállónak teljesen úgy is tűnhetett.

5 után pedig nekiindultam a bicikliútnak, hogy felderítsem annak elkélszültségi fokát. Jelentem, a bringaút elkészült, tekertem is rajta oda-vissza 20 km-t 30-as átlaggal ami elég szép teljesítmény, figyelembe véve hogy szembeszelem (is) volt.

nemjoezigy

szeptember 24th, 2006 by hemm

A legjobb barátom idéntől a BME-re jár, ami azt vonja maga után, hogy alig tölt el valami időt itthon. Csak pénteken 8 körül tud hazajönni, és vasárnap 4-kor pedig már mennie kell vissza. Eddig hét közben rengeteget tudtunk hülyülni, ráadásul egy suliba is jártunk, és rögtön el tudtuk mesélni egymásnak az érdekes sztorikat, vagy ami történik velünk. Most meg, azt is elfeljtem, hogy mi volt történt velem a héten, összefolyik az egész. Teljesen olyan ez az egész mint egy mókuskerék, nincs megállás.

Van (jó esetben) 1-1,5 napod kipihenni magad és a tanulást is ekkor kellene megoldani. Persze te még jól is szeretnéd magad érezni, legyen az bulizás, vagy például egy bringatúra a haverokkal.

Nem jó ez így basszus. Nagyonnem.

Előre félek az elkövetkező héttől, bár lesz bringaút-átadás, gólyaavatás, gimibuli, Szegedre tekerés (oda-vissza 130 km), pizzázás és remélem még egy buli is befigyel a hétvégén. Nem lesz eseménytelen a hét, de tanulni is kell bőszen.

Posted in csak úgy | No Comments »

Bringaszüret

szeptember 24th, 2006 by hemm

Tegnap kelhettem fél hétkor, és uzsgyi ki a szőlőbe szüretelni. Borzalom, hogy mennyire hideg tud lenni reggelenként motoron. Fél négy körül már itthon voltam és pihentem kicsit, aztán fél 8-tól esti bringázás a haverokkal majd 9-től "padozás" az osztálytársakkal nagyjából éjfélig. Innen a többiek nagyobb része elment "kocsmázni" de én inkább hazatűztem, a következő hétvégét szeretném a szétcsúszásnak szentelni. Elvégre azon a héten lesz szülinapom…

30y, a Klipp

szeptember 22nd, 2006 by hemm

És íme, kijöttek a fiúk a várva várt klippel. A Szigeten készült, nagyonszép, nagyonjó, nézzed nagyon megfele!

Megnézhető (youtube)

Letölthető (vigyázat! 140 mega)

Isteni!!!!!!

Posted in muzik | No Comments »

Forradalom

szeptember 21st, 2006 by hemm

volt itt egy bejegyzés, de nem igazán tudom értelmes szavakba önteni a gondolataimat a "Forradalom" tárgykörében. legyen elég annyi, hogy szerintem helyesen teszik a tiltakozók, de a rongálók máshogy is csillapíthatnák exchibicionista hajlamaikat.

Mindeddig igyekeztem távol tartani magam a politikától, de már nem megy. Tomcatet, úgy vitték el a rendőrök, hogy a még nem bejelentett lakcímén törték rá az ajtót, Athinát pedig órákig vallatták, hátha terhelő vallomást tesz Tomcatre. El lehet olvasni a blogján a részleteket.

Emberek mi van itt, él a Nagy Testvér? "Tart még az 1984-es év"?

Posted in csak úgy | No Comments »

Tudom

szeptember 18th, 2006 by hemm

Tisztában vagyok vele, hogy mennyire tudok kiállhatatlan, undok mocsok lenni. Ha valaki más bőrébe kellen bújnom, és úgy elviselni magam, úgy érzem olyan lendülettel rúgnám fel saját magam mint annak a rendje.

Mekkora szerencse, hogy nem kell elviselnem magam….

Posted in antiszoc | No Comments »

Vuelta Espana + Tour de Vashíd

szeptember 16th, 2006 by hemm

Bodrogi László a negyedik helyen végzett a spanyol országúti kerékpáros
körverseny, a Vuelta a Espana 20. szakaszán, a Rivas Vaciamadrid
környékén rendezett 27,5 km-es egyéni időfutamon.

A Credit Agricole magyar versenyzőjénél csak az összetettben élen
álló kazah Alekszandr Vinokurov, a spanyol Samuel Sanchez, valamint
honfitársa, az összesítésben második Alejandro Valverde tekert jobb
időt.

Az ukrán klasszis sikerével tovább növelte előnyét az utolsó szakasz előtt, amelyen már nem várható változás.

20. szakasz, Rivas Vaciamadrid, 27,5 km (egyéni időfutam):
1. Alekszandr Vinokurov (kazah, Astana-Würth) 33:39.1 p
2. Samuel Sanchez (spanyol, Euskaltel) 6 mp hátrány
3. Alejandro Valverde (spanyol, Caisse d,Epargne) 19 mp h.
4. Bodrogi László (Crédit Agricole) 26 mp h.

origo

Gratulálunk Laci!
Sajnos nem láthattam élőben, de remélem valamelyik kereskedelmi tv híradójában megmutatják.

Tegnap este kibandáztunk öten az ún. Vashídhoz, (vasból készült vasúti híd ami a Tiszán ível át) és őrültködtünk, voltak sprintek, hegyihajrák, és egyéb bringás körversenyekről ismerős hülyeségek. Megvártuk míg jött a vonat és elkezdtünk neki villogni a villógókkal, erre a kedves masiniszta majd' megvakított minket a reflektorral. Visszajöttünk a városba, már koromsötétben, csak egyikünknek volt normális elsőlámpája, (többieknek kizárólag villogó) igyekeztük őt követni, és nem bevágódni egy-egy útmenti bokorba.
Leültünk "padozni" a park szélére, és figyeltük a várost, és egymást szórakoztattuk, a végére már fájt a rekeszizmom a röhögéstől.

Nagyon jó volt, feltöltött energiával az egész hetes taposás után.

Posted in bringa | No Comments »