OLI76.HU - Orosz Olivér weboldala
személyes blog festmények, airbrush online játékok android retro rovat videoton tvc programozás
személyes blog festmények, airbrush online játékok android retro rovat videoton tvc programozás
Programozás

menü:
Programozásról általában

Java kezdet
Java leckék
Java letöltések

Pascal kezdet
Pascal leckék
Pascal letöltések

FLASH kezdet
FLASH leckék
FLASH letöltések

HTML5 kezdet
HTML5 leckék
HTML5 letöltések

kapcsolódó fórum
linkek


Java leckék

1. példa
5. példa
7. példa
12. példa
15. példa
18. példa
24. példa
27. példa


18. példa

Működés közben:



Leírás:

A rajzlap, rajzterület elforgathatóságát mutatja be.

Az INIT részben létrehozunk egy képet (vscreen), erre fogunk majd rajzolni, majd a végén a kész képet rajzoljuk ki az applet rajzterületére.
A vscreen-ből készítünk egy Graphics objektumot (így rajzolhatunk rá), illetve egy Graphics2D objektumot, mely a forgatáshoz kell majd.

A PAINT-ban a trafo2.rotate eljárás végzi a forgatást. Az így beállított forgatást a setTransform eljárással tehetjük aktívvá egy Graphics2D objektumon.
Ezután minden rajzolási művelet forgatva lesz addig, míg a setTransform eljárással új forgatási értéket (nullát) nem állítunk be.

A PAINT végén kirajzoljuk az elkészült képet. Így nem fog villogni a megjelenítés.


Letöltés: pelda.java