Search

Meta

Kilátás

január 13th, 2007 by hemm

Nincs olyan kedvem mint amilyennek indokoltnak kellene lennie az elmúlt két nap alapján. Tegnap is bringáztam meg ma is, alapvetően jól éreztem magam de valami mégis hibádzik.

Tegnap is oltári szél volt, de elmentem egy 15-ösre kiereszteni a gőzt, visszafelé küzdöttem a széllel de jól esett, ma pedig hármasban mentünk ki a ~10km-re lévő kilátóhoz, odafelé szembeszél volt, de visszafelé kellemes hátszelet kaptunk.
Beleálltunk a szélbe a kilátó tetején, súrlófényben beszélgettünk a Holt-Tisza egyik zsilipjének tetején és lenéztünk az (Élő)Tisza-partra.
Uzsgyi vissza a városba majd megkajáltunk, beszélgettünk, zenéthallgattunk és én még elmentem egy kis körre a városba, így a mai bringázás ~27km lett.
Megint nagyon jó idő volt, nemsokkal az indulás után levettem a dzsekim és hosszúujjú póló & hosszúujjú fölső kombinációban abszolút jól éreztem magam. Nem is fáztam, de nem is izzadtam meg.

Durva, hogy tavaly márciusban vettem elő ezt a fölsőt bringázáshoz, mikor még megvolt a kicsi Mali országúti (aminek az árából lett tulajdonképpen a Polaris).
Úgy érzem, hogy nagyon fogunk még sírni, ha februárban vagy márciusban fog esni a hó és lesz vacogóshideg

Holnap még egy matekóra (Igen, vasárnap), mert bele kell húznom így a félév előtt, remélem a szögfüggvényekből sikerül egy jó dolgozatot írnom. Törit is kell tanulnom mert egészosztályos röpdolgozat lett beígérve, meg föcit sem ártana, mert kedden javítani kívánok a vízburokból.
Na meg délelőtt jó volna tekerni is egyet nyugtató jelleggel.