![]() |
![]() |
![]() |
Integráció
2003
Bázisintézmény
Tapasztalatok és eredmények
2004
2005
Új pályázati kiírás
Nyertes pályázat
HEFOP 2.1.8 bemutatása
2010
IPR dokumentumok
Elérhetőség
Vásárosdombói Általános Iskola és
Alapfokú Művészeti Iskola
7362 Vásárosdombó
Szabadság tér 16.
Tel.:
72/553-013
Fax: 72/453-304
E-mail: vdombo.iskola@gmail.com
A projekt során az alábbi tevékenységeket kívánjuk megvalósítani:
Menedzsment működtetése
A már meglévő menedzsment nemcsak az intézményen belüli munkát, hanem a létrehozott "Kerekasztal" működését is koordinálja.
Pedagógus továbbképzések
Professzionális együttműködés megvalósítása az intézmény szakmai és társadalmi környezetének szereplőivel.
Az intézmény szakmai és társadalmi környezetében működő intézmények, szervezetek képviselőiből "Kerekasztal" létrehozása és működésének koordinálása. E professzionális együttműködés megteremtheti az iskola nevelés háttérbázisát, valamint olyan kapcsolati háló kialakítását segítheti elő, amely egyéb közfeladatok eredményes megvalósítását.
Humánerőforrás fejlesztés
Roma nyelvtanárt alkalmazása, hogy tanulóink megőrizhessék/megtarthassák anyanyelvüket, ezáltal kultúrájuk elfogadására/elfogadtatására neveljük őket.
Fejlesztő pedagógus alkalmazása.
Eszközbeszerzések
Tanulóbarát környezet kialakításához szükséges eszközök beszerzésével motiváló tanulói környezet kialakításának folytatása, melyben az új módszertani elemek hatékonyabban alkalmazhatóak.
Informatikai eszközökkel támogatott képzési profil kialakításához szükséges informatikai eszköz és szoftverháttér kialakítása.
kep1, kep2, kep3
Informatikai eszközökkel támogatott képzési profil kialakítása
Az informatikai eszközökkel támogatott képzési program alkalmazási feltételeinek megteremtése, a szükséges oktatási programok adaptációjának előkészítése, a pedagógiai program átdolgozása.
A központi program által létrehozott szakmai műhelyek munkájában való részvétel.
A központi program által létrehozott szakmai műhelyek munkájában való részvétel.
IPR (integrált nevelés feltétel- és eszközrendszere): kep1, kep2, kep3, kep4
Óvoda-iskola átmenet támogatása: kep1, kep2, kep3, kep4
Hatékony tanári kommunikáció segítése: kep1, kep2
Intézményi találkozók
A résztvevő intézmények pedagógiai tevékenységeinek hospitációja, megismerkedés egymás módszertani gyakorlatával, a regionális szakmai műhelyek közösségi hátterének biztosítsa.
Tananyagfejlesztés
A pedagógus-továbbképzéseken elsajátított pedagógiai módszertani ismeretek felhasználásával, a projekt kimeneteként átdolgozásra kerül az intézmény Pedagógiai programja és Helyi tanterve.
Intézményi önértékelés
Feladata, hogy a folyó munka megzavarása nélkül megvizsgálja, hogy az elért eredmények megfelelnek-e az eredeti céloknak, valamint feltárja a megvalósítás esetleges problémáit, melyeket korrekciós tevékenységekkel fogunk megszüntetni.