|
A balodali kart kell betenni a jobboldali kar helyére
Leírás:
-Akaszd ki a gázkar visszahúzó rugót.
-Csavarhúzóval hajtsuk ki a biztonsági lemezt az egyes torkon lévo anyánál. Ez az a rész amit a gázpedállal egy bovdenen keresztül mozgatsz. Egy anya rögzíti a kart. Az anyát pedig egy bizosító lemez. Ezt kell el hajtani.
-Csavard le az anyát a tengelyrol, de kozben támaszd meg a kart elfordulás ellen (pl. egy csavarhúzóval)
-Emeld le a gázkart a tengelyrol.
-Vedd le a emelokart is, amit egy kis rugó feszít a kettes torok karjának a görgojéhez (Vigyázz a rugó nehogy elugorjon, és figyeld hogyan és hova volt felakasztva, mert ugyan oda kell majd vissza akasztani)
-Cseréld ki az emelokart a képen láthatóval úgy hogy az ovális felébe beleül a kettes torok karjának a görgoje. A kiálló csúcsnak kifelé kell lennie, mert ebbe akad bele a gázkar. Rugót is szereld át !
-Tedd vissza a gázkart.
-Biztosítólemezt is tedd vissza.
-Csavard vissza az anyát. Támaszd meg a gázkart a meghúzáskor.
-Hajlítsd rá az anyára a biztosító lemezt.
-Akaszd vissza a gázkar visszahúzó rugót |
|
A képen látható eszközt kell be építeni a karburátorba.
Azt a célt szolgálja, hogy a kettes torkot kinyitja ha az egyes torok bizonyos szögben nyitva van.Így a motorba több üzemanyag jut. Elonyei és hátrányai ugyan azok, mint a fúvóka cserénél, de ezt lehet a fúvókák nélkül is alkalmazni. Észreveheto változást eredményez. |
|