logo
logo2
 
 
OpenCube Visual Design Pad - Save Document
Frissítve: 2013.03.13.
Folyamatban
Infinite Menus, Copyright 2006, OpenCube Inc. All Rights Reserved.

Keresés az oldalon
Google AnalĂ­tics
skoda.lap.hu

Az oldal már tököm se tudja mire van optimalizálva :)

1024x768 felbontásra van azt hiszem optimalizálva!

:)

Karburátor mechanikus átalakítása

regiujA balodali kart kell betenni a jobboldali kar helyére

Leírás:

-Akaszd ki a gázkar visszahúzó rugót.

-Csavarhúzóval hajtsuk ki a biztonsági lemezt az egyes torkon lévo anyánál. Ez az a rész amit a gázpedállal egy bovdenen keresztül mozgatsz. Egy anya rögzíti a kart. Az anyát pedig egy bizosító lemez. Ezt kell el hajtani.

-Csavard le az anyát a tengelyrol, de kozben támaszd meg a kart elfordulás ellen (pl. egy csavarhúzóval)

-Emeld le a gázkart a tengelyrol.

-Vedd le a emelokart is, amit egy kis rugó feszít a kettes torok karjának a görgojéhez (Vigyázz a rugó nehogy elugorjon, és figyeld hogyan és hova volt felakasztva, mert ugyan oda kell majd vissza akasztani)

-Cseréld ki az emelokart a képen láthatóval úgy hogy az ovális felébe beleül a kettes torok karjának a görgoje. A kiálló csúcsnak kifelé kell lennie, mert ebbe akad bele a gázkar. Rugót is szereld át !

-Tedd vissza a gázkart.

-Biztosítólemezt is tedd vissza.

-Csavard vissza az anyát. Támaszd meg a gázkart a meghúzáskor.

-Hajlítsd rá az anyára a biztosító lemezt.

-Akaszd vissza a gázkar visszahúzó rugót

A képen látható eszközt kell be építeni a karburátorba.

Azt a célt szolgálja, hogy a kettes torkot kinyitja ha az egyes torok bizonyos szögben nyitva van.Így a motorba több üzemanyag jut. Elonyei és hátrányai ugyan azok, mint a fúvóka cserénél, de ezt lehet a fúvókák nélkül is alkalmazni. Észreveheto változást eredményez.

Elonyök:

- Jobb gyorsulás
- Egyenletesebb a gyorsulás
- Nem veszíti el az erejét az autó
- Könnyebben megy fel az emelkedokön
- Könnyebben elozhetsz vele (egybol harap)

Hátrányok:

-Nagy fogyasztás (Ha rúgod neki 15 liter is lehet)

 
Reklámok
Reklámok