OpenCube Visual Design Pad - Save Document
Frissítve: 2013.03.13.
Folyamatban |
Infinite Menus Place Holder (Dreamweaver Design View)
|
 |
 |
 |
Az oldal már tököm se tudja mire van optimalizálva :)
1024x768 felbontásra van azt hiszem optimalizálva!
:) |
|
|
Kuplung hibák |
|
|
Levegos kuplung |
Lehetséges megoldások |
1., A pedál nyomáskor rugózik
|
1., Légtelenítés
2., Munkahenger csere, fohenger csere |
2., Nem emel ki teljesen, nehézkes (recsegos váltás) |
3., A kiemelési pont alúlra kerül, vagy megszunik. |
Kopott tárcsa |
|
4., kiengedett kuplungnál nem megy az autó |
3.,Kuplung tárcsa/szerkezet csere |

|
|
|
1., Légtelenítés:
Ez a muvelet egy egyszerudolog. Lehetoleg vízszintesen álljon az autó, de legalább olyan helyzetben hogy a fékfolyadék tertály feljebb legyen mint a munkahenger. Az ülés mögött lévo munkahengeren kiveszed a légteleníto csavart. A tartályt elkezded feltölteni fékfolyadékkal, és figyeled mikor kezd el kifolyni a munkahengerbol az olaj a csavar helyén.Figyelj hogy ne foggyon le az olaj a tartályban, ergo utántöltés. Amikor folyik, beteszed a csavart a helyére és meghúzod a légtelenítocsavart (ami felfelé kiáll:) ). Ezek után nyomkodni kell a kuplung pedált egy darabig, majd nyomva tartani. Ez ido alatt(amig nyomva tartod) kilazítod a légteleníto csavart, majd miután kispriccolt a nyomás miatt az olaj, vissza lehet húzni a csavart. Majd megint nyomkodni, és ismételgetni ezt a muveletet addig amig buborék mentesen nem spriccol az olaj. Álltalában 2. nyomkodás után már jó szokott lenni.
Ha ezt a muveletet egyedül csinálod, akkor egy botra, seprunyélre is szükséged lessz amivel a hátsó ülésen térdelve is tudod kézzel a nyél segítségével nyomkodni a pedált. Igy nem, kell elore hátra rohangászni. Fontos!!! Mindvégig figyelni kell rá, hogy az olaj ne fogyjon ki a tartályból. |
|
|
2., Munkahenger csere, fohenger csere:(vagy mindketto felújítása)
A boltokban kapható munka és fohengerek cserélye egyszeu, leginkább a tömítésekre kell nagyobb figyelmet fordítani. A lényeg az, hogy ne engedjenek át levegot.
A felújításhoz pedig javítókészletet is lehet kapni. Azoknál arra kell oda figyelni, hogy a gumi alkatrészek cseréjekor ne sérüljenek. Célszeru olajjal bekenve cserélni, igy csúszni fog és nem szakad olyan könnyen. Részletes leírást nem csinálok, mert szétszedéskor értelem szeru lessz az összerakás is. |
|
|
3., Kuplung tárcsa/szerkezet csere:
Ez egy kicsit hosszadalmas muvelet. Ki kell venni a motort, mivel a kuplung szerkezet a lendkerékre van felcsavarozva. A kuplung tárcsa pedig a lendkerék és a szerkezet között van.
Egyserusítve ennyi. :)
Nagy vonalakban:
- Fel kell emelni az autó hátulját, annyira, hogy a motor alá egy guruló kocsit lehessen tolni, amin a kivételkor ki tudjuk húzni. A váltót is alá kell majd támasztani.
- Le kell venni a hátfalat,és a motor mellett lévo terelo lemezeket. Le kell engedni a motorból a hutó folyadékot. Szét kell szedni a csatlekozásokat a hutórendszernél.
- Hátúlról nézve, bal oldalt a két vastag csövet le kell venni a vízpumpáról és a termosztátról. Jobb oldalt pedig két kisebb cso jön hátra, ami a futés rendszer kiegyenlítoje, azokat is le kell kötni.
- Az AC pumpáról is le kell kötni a benzin csövet.
- Szét kell húzni a villamos csatlakozásokat.
- Fel kell lazítani a motor és a váltót összetartó anyákat, és az autót annyira kell leengedni, hogy a motor éppen feluljön a kocsin.
- Ki kell csavarozni a kereszt tartó két oldalán lévo csavarokat, és szét kell
csavarozni a motor és a váltót összetartó anyákat. Amikor ez meg van, a motor kihúzható a kocsiból. A kuplungtárcsához és a szerkezethez már hozzá lehet férni.
Az összerakás a szétszedés fordított sorrendje. Arra kell fígyelni, amikor a kuplung tárcsát és a szerkezetet felrakjuk, használjunk központosítót, vagy egy nyelestengelyt.(talán ez a legjobb).
Ha már úgyis szét szedtük, illik ilyenkor a kinyomó csapágyat és a fotengely végébe lévo nyelestengely cspágyat is cserélni. |
|
|
|
|
|
Reklámok
Reklámok
|
|
|
|
|