Clint Mansell bátran tekinthető Darren Aronofsky házi zeneszerzőjének. Az ő nevéhez fűződik jóformán az összes nagy Aronofsky film zenéjének megkomponálása (Pi, Requiem for a Dream, The Fountain, Wrestler).
Bár jómagam nem vagyok kifejezetten filmzene rajongó -például a sokak által nagyra becsült Hans Zimmer munkásságát szinte teljesen egyhangúnak és sablonosnak gondolom- a Forrás zenéje mégis annyira jóra sikerült, hogy már vagy milliószor meghallgattam. Több mint valószínű, hogy abban, hogy a valaha készült leghatásosabb filmként (szigorúan szubjektív) aposztrofálom Aronofsky remekművét, vaskos szerepe van Mansell zseniálisan megkomponált, és a filmmel szerves egységet alkotó zenéjének, mely nem mellesleg a film nélkül is vitathatatlanul megállja a helyét, ami azért a műfaj csekély számú képviselőjéről jelenthető ki teljes határozottsággal.